Reklamebureau skal få flere til at spise ude

Foto: Redaktionen.
Profilbillede
dato

Flere folk i Horsens skal lokkes til at benytte byens spisesteder, og nu er seks restauranter i byen gået sammen med reklamebureauet Superego i en kampagne, der skal skabe mere fokus på de gode spiseoplevelser i Horsens. 

Et nyt fællesskab i Horsens er skabt. Det hedder Food District Horsens og skal inspirere folk fra Horsens til at gå ud og spise noget mere.

Det er reklamebureauet Superego, der står for at skabe konceptet for de i alt seks spisesteder, der indtil nu er med i fællesskabet, skriver Horsens Folkeblad.

Grundlæggende handler det om at skabe mere fokus på spisestederne og samtidig gøre det nemt for de kommende gæster at overskue de forskellige tilbud i byen, og hvad de får ud af at besøge dem.

Den fælles markedsføringsplatform er ny, og forhåbentlig kan den være med til at skabe et fokus på byens spisesteder og den gode kvalitet af fødevarer, de gerne vil servere for deres gæster.

Det er nemlig vigtigt, at den gode smag er i fokus hos de spisesteder, der er en del af Food District Horsens.

Kvaliteten skal være i orden, så gæsterne kan forvente en god oplevelse på de restauranter, der anbefales. 

Kilde: Redaktionen