BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er det dig der kan sikre vores fortsatte vækst? Falder salg og kundeservice dig naturligt og drives du af ambitiøse mål? Så er det sikkert dig vi venter på.
Hvad består jobbet i?
Jobbet er kombineret salg og administrative opgaver. Salgsdelen består i at sælge og udarbejde tilbud på rengøringsydelser og -produkter til såvel eksisterende kunder som nye kunder, der selv henvender sig, eller som du aktivt selv opsøger. Du vil derfor have salg både B2B og B2C. Du vil på sigt også skulle beregne og afgive tilbud på licitationer og større udbudsopgaver/projekter. Vi har desuden en fysisk butik med produktsalg.
Administrationsdelen omhandler bl.a. oprettelse af nye kunder, arbejdsplaner, planlægning af kalender og kontakt til medarbejdere.
Vi giver dig selvfølgelig indgående oplæring i de produkter og services du sælger.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har kendskab/erfaring med kundeservice/salg fra din uddannelse/tidligere job og det er der, du har fundet ud af, at du brænder for at sælge og give kunderne en god oplevelse.
Som person er du positiv, har humor og en ihærdig tilgang til dine arbejdsopgaver. Du er ærlig og tillidsvækkende, men besidder også en god gennemslagskraft. Opsøgende salg er en del af jobbet, så du skal også have evne og lyst til den del.
Du skal have kørekort og vi forventer, at du er skarp til at formulere dig i både skrift og tale.
Hvem er vi?
Vi er en innovativ virksomhed med 4 Børsen Gazeller bag os – og den retning har vi tænkt os at fortsætte. Vi er ca. 60 medarbejdere fordelt i marken og administrativt. Vores ambitioner er store, men her er højt til loftet og en flad organisation. Vi arbejder engageret og fleksibelt, men har ofte travlt og mange bolde i luften, så arbejdsomhed og en positiv indstilling er nødvendig.
Praktisk info:
Din primære arbejdstid er 37 timer/ugen, som fordeles i tidsrummet mandag-fredag mellem kl. 7:00 – 16.00. Dog vil der i mindre omfang kunne forekomme aften- og/eller weekendarbejde, da vi bestræber os på at møde vores kunder, når de ønsker det.
Ansættelsesforholdet påbegyndes snarest. Løn efter kvalifikationer.
Ansøgning
Lyder jobbet som noget for dig? Så send din motiverede ansøgning samt CV med billede til os hurtigst muligt på mail job@horsensrengoering.dk mærket Salg og administration i emnefeltet. Skriv hvornår du kan starte, hvem du er og hvorfor lige netop du er den brik vi mangler i puslespillet hos Horsens Rengøring. Vi glæder os rigtig meget til at høre fra dig.
Samtaler afholdes løbende. Vi venter gerne på den rette kandidat.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
HORSENS RENGØRING A/S, Spedalsø, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6108279