Service Business Partner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

SERVICE BUSINESS PARTNER

For vores kunde – M&J RECYCLING i Horsens - søges en internationalt erfaren Service Business Partner, som vil få ansvaret for at vedligeholde og udvikle virksomhedens service partnere på globalt niveau.

VIRKSOMHEDEN

M&J RECYCLING er en produktionsvirksomhed med speciale i at levere anlæg til at neddele forskellige affaldstyper, så de kan indgå i en videre genanvendelse.

Virksomheden har en mere end 160 år lang historie som hæderkronet industrivirksomhed i Horsens. I 1988 blev de første affaldsneddelere udviklet, og i 2009 blev virksomheden en del af den finske koncern Metso Corporation, hvilket blev startskuddet til en stærk etablering på verdensmarkedet for affaldshåndtering.

I 2021 blev virksomheden overtaget af den finske familieejede kapitalfond Ahlström Capital, hvilket har betydet en ny og selvstændig rebranding under navnet M&J RECYCLING. Det har samtidigt givet et stærkt afsæt til at realisere større markedsandele på et hastigt voksende verdensmarked.

Yderligere information findes på www.mjrecycling.com.

STILLINGEN

Stillingen som Service Business Partner er en ny funktion i serviceafdelingen, hvor du vil få ansvaret for, at M&J service partnere i primært EMEA, Asien og America performer på det niveau, som er defineret i M&J Service Partner Program.

Det indebærer løbende assessments af såvel nye som eksisterende partnere, så virksomhedens kunder overalt i verden oplever en ensartet og høj kvalitet i løsningen af aktuelle serviceopgaver.

Du sikrer den ønskede kvalitet gennem skarpt definerede krav til de udvalgte partnere, samt en struktureret support i form af uddannelse, daglig support og en veldefineret ansvarsfordeling i forhold til den udførte service.

Dine primære ansvarsområder er således:

  • At definere kravene til M&J service partnere i de definerede territorier.
  • At sikre en ensartet høj kvalitet hos alle partnere.
  • At identificere nye service partnere i relevante markeder.
  • At etablere det nødvendige aftalegrundlag med de valgte partnere.
  • At være primær ”point of contact” i virksomheden for service partnere, som har akutte udfordringer eller behov for særlig støtte.

Du skal forvente en rejseaktivitet på 25-30 dage om året.

KANDIDATEN

Du er en selvstændig og ekstrovert person, som motiveres af at gennemføre forandringer og etablere nye strukturer og processer.

Du har et internationalt udsyn og gerne kendskab til fremmede kulturer.

Du motiveres af at etablere nye netværk og relationer, og du bevarer overblikket, også når kritiske situationer opstår. Du har ikke noget problem med at være den primære ”go-to-guy”, når et problem opstår ude på markedet.

Som ansvarlig for en ny funktion, forventes du at udvise initiativ og tage ansvar for opgaven, gerne med godt humør og en passion for at gå efter høj kvalitet.

Professionelt er du karakteriseret ved at

  • Have minimum 3 års erfaring med internationalt salg, marketing eller lignende.
  • Have erfaring med kundeservice.
  • Være stærk i forhandlingssituationer.
  • Kunne håndtere mange bolde i luften, samtidigt med at sagerne bliver lukket.
  • Beherske engelsk på professionelt niveau, såvel mundtligt som skriftligt. Det vil være en bonus, hvis du også behersker noget fransk eller tysk – det er dog ikke et krav.

Som person er du karakteriseret ved at

  • Have et stort drive og en stærk holdånd.
  • Være generelt service-minded.
  • Være udadvendt med gode kommunikationsevner.
  • Være struktureret og metodisk i din tilgang til opgaverne.
  • Kommunikere åbent og direkte med kolleger, kunder og samarbejdspartnere.
  • Trives i et uformelt, men ambitiøst og dynamisk miljø.
  • Trives med korte og hurtige beslutningsveje.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

Virksomheden tilbyder dig at blive en del et stærkt team, med en uformel tilgang til at yde professionel service. Du vil endvidere opleve en høj grad af frihed og ansvar, samt et godt socialt klima.

Du tilbydes en lønpakke, som består af

  • Fast gage
  • Bonus
  • Pensions- og sundhedsordning

TILTRÆDELSE

Ønsket tiltrædelse hurtigst muligt, men der ventes gerne på den rette.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ConfidenceSearch, Helgavej, 5230 Odense M

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5930421

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet