Service og Beredskab søger en dygtig administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig administrativ medarbejder med stærke kompetencer indenfor personaleadministration og økonomiopgaver.

Vores administrative funktioner er præget af et højt aktivitetsniveau, hvor der ikke er langt fra tanke til handling, og der er fart på i hverdagen. Vi har fokus på professionel kundehåndtering og kvalitet i vores opgaveløsninger.

Du vil få dine egne faste administrative opgaver, men du kommer også til at udføre opgaver i samarbejde med vores øvrige administrative kolleger.

Stillingen er på fuld tid.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Administrative opgaver for en del af organisationen, som bl.a. er:
    • Løn og personaleadministration – herunder oprettelser, indberetninger og kontrol
    • Faktureringsopgaver – både debitor og kreditor
    • Oprettelse og vedligehold af data i fagsystemer
    • Support til medarbejdere
    • Ad hoc opgaver
  • Administrative opgaver for Sydøstjyllands Brandvæsen, som bl.a. er:
    • Løn og personaleadministration – herunder oprettelser, indberetninger og kontrol
    • Faktureringsopgaver (både debitor og kreditor), bankafstemning og opfølgning på indbetalinger
    • Ad hoc opgaver
  • Afløsning for kollega vedr. bookinger til Endelavefærgen
  • Øvrige tværgående administrative opgaver i samarbejde med resten af teamet
Personlige kvalifikationer:
Vi søger en selvstændig og ansvarsbevidst kollega, som er god til at samarbejde og kommunikere med forskellige typer af mennesker, og som kan holde flere bolde i luften ad gangen uden at miste overblikket.
Du skal have ordenssans og en struktureret tilgang til dine opgaver.
Derudover søger vi en kollega, som møder sine omgivelser med et smil og har let til latter og masser af ”gå på”-mod.

Faglige kvalifikationer:
  • Du har en kontoruddannelse – gerne med offentlig administration som speciale – og gerne med erfaring fra en lignende stilling.
  • Du er interesseret i og kan lide at arbejde med både økonomi, administrative opgaver og mennesker.
  • Du har gode IT-kundskaber og er fortrolig med Microsoft Office.
  • Du har erfaring med eller kendskab til Navision, Economic, KMD Opus og SB SYS.
Vi kan tilbyde:
  • Et udfordrende og afvekslende job
  • Motiverende og dygtige kolleger i et uformelt arbejdsmiljø
  • Omsorgskultur med plads til forskellighed
  • Fokus på Horsens Kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat)
  • Gode arbejdstider (mellem kl. 8 og 15.30)
  • Gode muligheder for relevant efteruddannelse
Hvis den ovenstående beskrivelse passer på din personlighed og dine kvalifikationer, og lyder jobbet som noget for dig, så er det måske dig, der skal være vores nye kollega. 

Om Service og Beredskab

Service og Beredskab er en dynamisk driftsenhed i Horsens Kommune. Vi løser en lang række spændende og forskellige typer af opgaver i vores afdelinger:
  • Park, Vej og Anlæg
  • Kørsels- og busafdelingen samt Hjælpemiddeldepot
  • Affald og Genbrug
  • Administration
  • Endelavefærgen
  • Rengøringsafdelingen
  • Værksted, Lager og Pladser
  • Beredskabsafdelingen
Vi holder til på Endelavevej 5, 8700 Horsens, og samlet set er vi ca. 520 kolleger.
Du kan læse mere om vores opgaver og afdelinger på http://serviceogberedskab.horsens.dk/

Yderligere oplysninger:
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Charlotte List på mobil 3056 4111.

Løn og pension:
Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist og samtaler:
Sidste frist for at søge stillingen er mandag den 12. februar 2024.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 20. februar 2024.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Endelavevej 5, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980856

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook