Service og Beredskab søger en dygtig administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Service og Beredskab er en dynamisk organisation under løbende udvikling og en arbejdsplads, hvor tingene går stærkt. Vi løser en lang række spændende og forskellige typer af opgaver i vore afdelinger; Park, Vej og Anlæg, Kørsels- og busafdelingen samt hjælpemiddeldepot, Affald og Genbrug, Administration, Endelavefærgen, Rengøringsafdelingen, Værksted og Beredskabsafdelingen.

Vi holder til på Endelavevej 5, 8700 Horsens, og samlet set er vi ca. 530 kolleger. Du kan læse meget mere om vores opgaver og afdelinger her; http://serviceogberedskab.horsens.dk/.

Om stillingen:

Vi søger en dygtig administrativ medarbejder med stærke kompetencer indenfor økonomiopgaver, gode IT-kompetencer og evner til at sætte sig ind i forskellige systemer.

Vores fælles administration består i dag af 10 kolleger, og vi løser opgaver for hele Service og Beredskab. Selvom der er fart på i hverdagen, har vi fokus på professionel kundehåndtering og kvalitet i vores opgaveløsninger.      
Som vores nye administrative kollega vil du komme til at selv at skulle løse en række opgaver, men du kommer også til at udføre opgaver i samarbejde med vores øvrige administrative medarbejdere.

Stillingen er på 37 timer om ugen, og arbejdstiden ligger mandag til torsdag kl. 8.00 - 15.30 og fredag kl. 8.00 - 15.00.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Klargøring til og fakturering vedr. biler, maskiner og skader på disse, herunder kontakt til forsikringsadministration og eget værksted
  • Øvrige fakturerings- og økonomiopgaver
  • Kontering af indgående fakturaer for værksted og lager i samarbejde med anden kollega
  • Oprettelse og vedligehold af data i fagsystemer som fx Navision, nøgleskab og tanksystem mm. 
  • Søge ledningsoplysninger og gravetilladelser i tæt samarbejde med anden administrativ kollega  
  • Øvrige tværgående ad hoc opgaver, telefonpasning mm i samarbejde med de øvrige kolleger i administrationen
Personlige kvalifikationer
Vi søger en selvstændig og ansvarsbevidst kollega, som er god til at samarbejde med forskellige typer af mennesker, og som kan holde mange bolde i luften uden at miste overblikket.
Du skal være til at gennemskue sammenhængen mellem vores systemer, som danner grundlag for de økonomiopgaver, som du kommer til at beskæftige dig med.
Du skal have ordenssans og have en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver.
Endelig søger vi en kollega, som møder sine omgivelser med et smil og har let til latter.

Faglige kvalifikationer:

Du er kontoruddannet, gerne med speciale i offentlig administration, og har især kompetencer og interesse for økonomiopgaver.
Du har gode IT-kompetencer og flair for at sætte dig ind i nye IT-programmer.
Du er fortrolig med Microsoft Office og har erfaring med/kendskab til Navision, KMD Opus/Rollebaseret, SB SYS mv.

Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads med en uformel omgangstone og gode grin
  • Gode og hjælpsomme kolleger
  • En spændende og travl hverdag
  • Omsorgskultur med plads til forskellighed
  • Fokus på Horsens Kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat)
Har du den rette personlighed, har du de rette kvalifikationer, og lyder jobbet som noget for dig, så er det måske dig, der skal være vores nye kollega. 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Yderligere oplysninger:
Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Charlotte List på 3056 4111 i uge 27 og 28 eller administrativ medarbejder Karina Dyrvig Nygård på tlf. 7629 2702 i uge 30 og 31.
I uge 29 er det desværre ikke muligt at træffe os pga. ferie.

Løn og pension:
Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist og samtaler:
Sidste frist for at søge stillingen er søndag den 6. august 2023.  
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33.
Opstart den 1. oktober 2023 eller efter aftale.

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Endelavevej 5, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=d26fd67c-bb77-4665-8bd9-7dcb996cc1e9

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5863304

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook