Serviceleder rengøringsvirksomhed - 25 timer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Serviceleder til rengøringsvirksomhed – 25 timer ugentlig

Er du serviceminded, struktureret og fleksibel, og brænder du for at arbejde selvstændigt med højt kvalitetsniveau, der sikrer den højeste tilfredshed for både kunder og medarbejdere? Så er du måske vores nye kollega.

Hos Horsens Rengøring søger vi en ansvarlig og arbejdsom medarbejder, der kan varetage alt fra kontrol af rengøring udført hos vores kunder til oplæring af nye medarbejdere.

Din arbejdsdag vil i høj grad være præget af afvekslende opgaver, og der stilles derfor høje krav til selvstændig planlægning samt fleksibilitet. Derudover er det essentielt, at du er god til at arbejde med mennesker og har flair for personalepleje og at lære fra dig. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med virksomhedens administrative personale.

Stillingen vil være tidsbegrænset i 3 måneder, men evt. med mulighed for efterfølgende fast kontrakt.

Det er ikke et krav at du har erfaring med rengøringsbranchen, vi ser på din person og erfaring i helhed og sørger for god oplæring.

SOM SERVICELEDER VIL DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER VÆRE:

  • Opstart hos nye kunder – herunder gennemgang med medarbejdere
  • Klargøre arbejdspladsen med produkter m.m. ved opstart af ny kunde
  • Kvalitetssikring af vores services gennem kontrol af udført rengøring
  • Oplæring af nye medarbejdere
  • Opfyldning af produkter m.m.
  • Finde afløsere ifbm sygdom/ferie
  • Sparring og kvalitetsgennemgang med medarbejdere
  • Forefaldende kontoropgaver
  • Håndtering af eventuelle reklamationer
  • At hoppe i arbejdstøjet og arbejde med i marken, hvis der til tider er behov for det.

VI LÆGGER VÆGT PÅ:

  • At du kan arbejde selvstændigt og i et vist omfang selv kan planlægge din arbejdsdag ud fra fastsatte rammer/opgaver - jobbet kræver, at du i høj grad er selvkørende og ikke bange for at stå på egne ben, også når det kommer til at træffe beslutninger
  • At du er god til at bevare overblikket og til at varetage flere forskelligartede opgaver
  • At du er meget struktureret og har sans for detaljer, planlægning, igangsætning og løbende kvalitetssikring.
  • At du er serviceminded og klar til at have positiv dialog med virksomhedens kunder.
  • At du er fleksibel og indstillet på, at der til tider er behov for både morgen-, aften- og weekendarbejde.
  • At du har erfaring fra rengøringsbranchen, er en fordel, men ikke et krav
  • Har en grundlæggende forståelse for brug af IT.
  • Taler, skriver og forstår dansk og engelsk
  • Har kørekort – bil stilles til rådighed af Horsens Rengøring.

ARBEJDSTID OG OPSTART:

  • Som udgangspunkt vil du 3 dage ugentlig møde kl. 8.00-13.30 og 2 dage, hvor du møder senere, f.eks. 13.00-18.00. Men arbejdstiden lægges så det passer med opgaverne, dvs. at nogle timer evt. konverteres til anvendelse lørdag.
  • Opstart hurtigst muligt.

VI TILBYDER:

  • Grundig oplæring samt støtte og tæt sparring i forbindelse med arbejdet
  • Firmabil og arbejdstelefon til rådighed i arbejdstiden
  • Løn efter kvalifikationer
  • Uhøjtidelig arbejdsplads og gode kollegaer

Mener du at matche ovenstående, så skynd dig at sende en ansøgning bilagt CV til mail: job@horsensrengoering.dk. Mærk emnefeltet: Serviceleder

Samtaler afholdes løbende. Ved yderligere spørgsmål kontakt Lisbeth på tlf. 26 88 70 02.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (25-25 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

HORSENS RENGØRING A/S, Spedalsø, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991488

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook