BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at understøtte udviklingen på Regionshospitalet Horsens til gavn for patienterne og det samfund vi er en vigtig del af? Har du lyst til at blive del af en afdeling, der løser opgaver inden for områder, der er vigtige for hospitalets drift?
Hvis ja, så er du måske den nye kollega vi søger i Økonomi og Planlægning.
Økonomi og Planlægning er en del af den samlede administration på Hospitalet. Vi består af i alt 10 medarbejdere og økonomi- og planlægningschefen. Vi løser opgaver inden for en række områder, herunder:
- Budgetlægning og økonomiopfølgning i afdelinger og centrale dele af hospitalets økonomi
- Udarbejdelse af økonomi-, kapacitets- og aktivitetsanalyser
- Udrednings- og behandlingsret
- Sparring til såvel hospitalsledelse som ledelser og samarbejdspartnere i huset
- Sagsbehandling i forbindelse med faste mødefora og opgaver
- Ad hoc analyser og opgaver
Jobbet
Du kan forvente en bred opgaveportefølje, der ændrer sig i takt med hospitalets behov og dine kompetencer. Du vil få en række opgaver, der kræver tæt samarbejde med de øvrige dele af Administrationen, afdelingerne i huset og eksterne samarbejdspartnere i den øvrige del af Region Midtjylland.
Dine primære opgaver og ansvarsområder vil være:
- Kontaktperson for nogle af hospitalets afdelinger, hvor du bliver en central samarbejdspartner for afdelingen og nøgleperson i dialogen mellem afdelingsledelsen og hospitalsledelsen
- Budgetlægning og opfølgning på hospitalets udgifter til øvrig drift (varer og tjenesteydelser)
- Indarbejdelse af budgetændringer på øvrig drift i økonomisystemet
- Administrativ nøgleperson i samarbejdet med regionale funktioner inden for medicoteknisk udstyr, regionale indkøbsaftaler, IT, Apoteket, bæredygtighed, mv.
- Tovholder for planlægning og implementering af tiltag inden for de områder hvor du er nøgleperson
Vi tilbyder
Vi lægger vægt på at have et godt arbejdsmiljø, hvor fagligheden er høj, tonen uformel, og hvor der er ordentlighed i det, vi siger og gør. Vi prioriterer plads til gensidig sparring, mulighed for personlig og faglig udvikling, og giver plads til forskellighed.
Vi giver mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så det bliver lettere at få arbejde og fritid til at hænge sammen uanset hvor du er i livet. Der er bl.a. flekstid og mulighed for at arbejde hjemmefra.
Regionshospitalet Horsens er et af de mindre hospitaler i Region Midtjylland, og det synes vi selv, er en af vores største styrker. Du kommer hurtigt til at kende huset og kolleger på tværs af afdelinger. Som ny kollega får du en faglig og social mentor, så du hurtigt kan komme ind i arbejdsopgaverne og blive en del af fællesskabet.
Vi håber også du har både tid og lyst til at være med i de sociale arrangementer vi ind imellem har i Økonomi og Planlægning, fx en tur på brætspilscafe eller ”tur i det grønne” med madkurven.
Din profil
For at være den ideelle kandidat til stillingen i Økonomi og Planlægning skal du matche de faglige og personlige kvalifikationer vi mener er nødvendige i stillingen:
- Du har en relevant samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse, f.eks. i statskundskab, økonomi eller folkesundhedsvidenskab
- Du er nysgerrig på det hospital, du bliver en del af, og har lyst til at arbejde sammen med forskellige faggrupper
- Du har erfaring med analyser og økonomiopgaver
- Du er ansvarsbevidst og vedholdende i forhold til at få dine opgaver løst
- Du er initiativrig og engageret, og har fokus på hvordan du kan bidrage til at udvikle og optimere de ting vi arbejder med
- Du har evner og lyst til at samarbejde, inddrage og kommunikere, herunder formidle komplekse sager på en let forståelig måde
- Du er samarbejdsorienteret, men kan også arbejde selvstændigt
Erfaring fra sundhedsvæsenet (evt. fra hospitalsadministration eller regionshus) er en fordel, men ikke et krav.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er fast på fuld tid og ønskes besat fra 1. eller 15. august 2024.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Afhængig af din baggrund og kvalifikationer vil der evt. kunne forhandles kvalifikationstillæg.
Yderligere oplysninger
Organisatorisk er stillingen placeret i Økonomi og Planlægning med reference til økonomi- og planlægningschefen.
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til økonomi- og planlægningschef Gunhild Birkmose, tlf. 4224 3310 eller chefkonsulent Søren Lund, tlf. 2181 0232.
Ansøgningsfrist: Søndag den 9. juni 2024. Samtaler afholdes torsdag den 13. juni i tidsrummet kl. 8-13.
Ansøgning bedes sendt elektronisk via nedenstående link.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Sundvej 30, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6049940