Spændende stilling som Planlægger i Svane Pleje Horsens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Spændende stilling som Planlægger i Svane Pleje Horsens
– vi tilbyder en udviklende stilling i en afdeling med høj trivsel.

Er du uddannet social- og sundhedsassistent? Og motiveres du af at planlægge og koordinere? Så læs med her! Her får du nemlig en unik mulighed for at få en koordinerende rolle, hvor du kan kombinere dine sundhedsfaglige og organiserende kompetencer i et tæt samarbejde med engagerede kollegaer.

Som Planlægger får du ansvaret for at planlægge, disponere og koordinere ressourcer og kompetencer i et tæt samarbejde med afdelingslederen - under hensyn til borgernes behov og visiterede indsatser.

I det daglige har du ansvar for planlægning af kørelister og vagtplan. Med din sundhedsfaglige baggrund og forståelse skal du planlægge og sikre en effektiv logistik på ruterne til borgerne. Du bliver centralnerven i vores hverdag.

Som planlægger har du ansvaret for at koordinere visiterede indsatser, og foretage opstartsbesøg hos nye borgere. Desuden skal du, i et tværfagligt samarbejde, indberette og fagligt argumentere for tilpasninger og indsatser til visitationen.

Vi forventer, at du har en naturlig forståelse for at prioritere opgaver med udgangspunkt i din sundhedsfaglige forståelse og målsætningen om en effektiv fordeling af ressourcerne. Du er serviceminded, og arbejder godt i team, og i et tæt samarbejde med afdelingslederen.

Vi har stort fokus på at skabe et læringsmiljø med løbende udvikling af interne arbejdsgange med udgangspunkt i team-tanken, faste rul og ruter, faste medarbejdere til samme borger og det kollegiale samarbejde med konstant fokus på de rette kompetencer i opgaveløsningen. Som et led i dette er deltagelse i teams og planlagt tid til sparring og borgergennemgang nogle af de aktiviteter i hverdagen, som vi forventer din engagerede deltagelse i – og du vil herigennem kunne præge teamet med dine egne initiativer.

Din arbejdstid ligger primært i hverdagene mellem 6.30 til 15.00 med dertilhørende bagvagter efter nærmere aftale.

Opgaverne som planlægger/teamleder er mangeartede, men overordnet kan nævnes:

  • Planlægning af ruter og de daglige digitale kørelister, så der sikres kontinuitet og kvalitet for borgerne
  • Fordeling af arbejdsopgaver med udgangspunkt i personalets faglige kompetencer – og prioritering og tildeling af borgere/opgaver ved sygdom efter rette kompetencer
  • Opstartsbesøg hos borgere samt opfølgningsbesøg hos eksisterende borgere
  • Bestilling af APV-hjælpemidler
  • Oplæring af nye medarbejdere i samarbejde med faglig koordinator
  • Indberette og fagligt argumentere for tilpasninger til visitationen
  • Administrative opgaver såsom at tage telefonen, ordne medarbejderpapirer eller køre ud på besøg

Vil du med på holdet?

Vi søger dig, der er uddannet social- og sundhedsassistent, og som allerede har kendskab til hjemmeplejen. Kendskab til omsorgssystemet KMD-Nexus og erfaring med planlægning er en fordel.

Som person er du lærings- og procesorienteret og er i stand til at sætte processer i gang, der kan understøtte læring og udvikling i afdelingen. Du får ting til at ske med baggrund i din gennemslagskraft og kan med dine tillidsvækkende og relations skabende kompetencer samarbejde med alle slags mennesker og professioner - og derigennem medvirke til et godt arbejdsmiljø.

Vi forestiller os derudover, at:

  • Du har et kæmpe omsorgsgen og kan lide at arbejde med mennesker
  • Du evner at navigere mellem fokus på borgerperspektiv og fokus på det faglige perspektiv
  • Du udviser fleksibilitet i forhold til opgaveløsning
  • Du har gode mundtlige og skriftlige kompetencer og anvender en god og anerkendende kommunikation
  • Du formår at spille dit team fagligt og socialt stærkt

Du bliver en del af vores afdeling i Horsens, der huser en hjemmeplejegruppe bestående af ca. 60 medarbejdere.

Vi kan tilbyde:

  • En fast stilling på mellem 30 til 37 timer
  • Medindflydelse på dine arbejdstider og fleksibilitet
  • Stor frihed under ansvar
  • En lydhør ledelse, der forstår at den enkelte medarbejder er en stærk ressource, og som ønsker at imødekomme medarbejdernes ønsker og behov
  • Løn efter kvalifikationer

Har vi din interesse?

Vi ønsker stillingen besat den 1. juli 2024, men vi er fleksible ift. tidligere opstart og opfordrer dig derfor til at sende din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtaler. Vi glæder os meget til at modtage dit opkald og din ansøgning.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker stillingsopslaget uddybet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Gitte Jensen på tlf. 3025 8799. Ansøgningen sendes pr. e-mail til gkj@svanepleje.dk.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Svane Pleje, Syd ApS, Glarmestervej, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045855

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet