BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en B2B Pro Audio salgskonsulent til vores unikke lydløsninger inden for intercom, tour guide, teleslynger, wifi audio løsninger og ikke mindst helt nye audioprodukter inden for Auracast teknologien. Dertil kommer salg af akustiske produkter af højeste kvalitet, der optimerer lydoplevelsen.
Vores nye salgskonsulent får til opgave at servicere og udvide vores forhandlernetværk med udgangspunkt i salg af produkter fra brands som Listen Technologies, Ampetronic, Artnovion mfl.
I Tonax bliver du en del af et dynamisk mindre team af salgskonsulenter, lyd- og akustikkonsulenter, som arbejder ud fra start-up-principper. Du kommer til at være med helt inde i maskinrummet, hvor beslutninger træffes i fælleskab, og hvor det er holdånden og den fælles indsats, der driver værket og væksten.
Glæden ved at være medskaber af noget nyt er afgørende for din succes i jobbet. Det er et job, der kræver selvstændighed, initiativ og handlekraft, og hvor dine personlige udviklingsmuligheder er store, fordi du er med til at forme vores nyeste vækstområde. I Tonax får du en velkørende organisation bag dig og med dig, herunder fantastiske kolleger med stor viden om lyd og hørelse, en engageret og inkluderende ledelse og administration samt en ambitiøs og støttende bestyrelse og ejerkreds.
Tonax har et omfattende kundekartotek, som giver adgang til Pro Audio integratorer, virksomheder, kommuner mfl. Din opgave bliver selvstændigt at tilgå sådanne kundepotentialer og være salgsopsøgende – både inden for og uden for Tonax’ kundeportefølje.
Dine primære opgaver vil være:
- Opsøgende salg og bearbejdning af segmenter og kundeemner
- Booking og gennemførelse af salgsmøder hos kunder
- At have fokus på de brands, som Tonax er dansk distributør af
- Tilbudsgivning og opfølgning
- Kundepleje og key account management
- Planlægning af og medvirken i øvrige salgsaktiviteter, messer, kurser mv.
- Konstant at videreudvikle vores Pro Audio og akustikområder sammen med ledelsen og dine kolleger.
Vi tænker at du:
- Har en uddannelse inden for salg, eller har opbygget din salgserfaring på baggrund af din uddannelse fx inden for lyd, Pro Audio, akustik, teknik eller lign.
- Har en masse relevant salgserfaring og er eminent til at åbne døre og lukke salg
- Kan vise selvstændighed, initiativ og handlekraft
- Er en afbalanceret sælger, der er troværdig og skaber tillid. Du skal derfor til fulde mestre balancen mellem dine udadvendte sælgeregenskaber og dine lyttende, empatiske og samarbejdende egenskaber
- På én gang evner at være en holdspiller og samtidig kan tage selvstændigt ansvar for at opnå definerede mål og have succes i dit arbejde
- Er en god og erfaren kommunikator på dansk og engelsk - både skriftligt og mundtligt
- Er serviceminded og forstår at sætte dig ind i kundens behov
- Er struktureret i dit salgsarbejde, og kan håndtere at være i en mindre virksomhed, hvor vi hjælper hinanden, men hvor der ikke er en stor stab, der holder styr på alting for dig
- Gerne har erfaring med eller interesse for audio- og akustikbranchen
Vi tilbyder:
- En central rolle i opbygningen af vores nyeste vækstomåder
- Et stærkt kollegialt fælleskab, et meningsfuldt arbejde og entreprenørånd
- En virksomhed med højt til loftet, medindflydelse og god balance mellem arbejdsliv og privatliv
- En arbejdsplads, hvor vi alle har stor omsorg for hinandens velbefindende og trivsel
- En uformel kultur og en ligefrem omgangstone, hvor vores succes er summen af alles bidrag
- Stor grad af frihed under ansvar
- Et selvstændigt job i en velkonsolideret og ambitiøs virksomhed, hvor der er kort vej fra ord til handling
- En arbejdssituation, hvor vores salgskonsulenter ikke konkurrerer internt, men i stedet kæmper for at gøre det allerbedst sammen!
- Fleksible arbejdsforhold. Vi dækker hele landet, og hverdagen vil derfor bestå af et mix af kundebesøg, arbejde fra firmaets adresse og mulighed for hjemmearbejdsdage.
- Favorabel sundhedsordning
- Løn efter kvalifikationer
- Fuldtidsstilling på 37 timer/uge
Ansøgningsproces:
Ansøgningsfrist er 21. februar kl. 12.00 og vi afholder samtaler i uge 9. Ansættelsesstart er 1. april eller hurtigst muligt. Vores Pro Audio sælger refererer til direktør Malene Gram, som du er velkommen til at kontakte på tlf. 31638029, hvis du har spørgsmål til stillingen. Send din motiverede ansøgning og CV til malene@tonax.dk
Om Tonax:
Tonax er en progressiv landsdækkende lydvirksomhed med kontor og lager i Skanderborg. Vi har siden år 2000 specialiseret os i lydløsninger til mennesker med høre- og lydudfordringer. Vi har en unik specialisering inden for hørelse, høreteknik, Pro Audio og akustik. Vi skaber optimale lyd- og lyttemiljøer med fokus på inklusion og forbedret kommunikation. Vi er dansk distributør af nogle af verdens førende lydbrands inden for høreteknologi, Pro Audio og akustik, og vi er kendt for på bedste vis at understøtte vores forhandlernetværk med kvalitetsprodukter og viden om specialløsninger inden for vores unikke niche. Vores ambition er altid at yde førsteklasses service til vores forhandlere – både i form af salgsupport og akustisk/lydteknisk support.
Se mere på www.tonax.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Tonax A/S, Lundvej, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5981696