Vi søger en driftsleder til Park, Vej & Anlæg - er det dig?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du mod og lyst på nye udfordringer i en ny organisation, hvor hverdagen er omskiftelig,  og der er nye spændende projekter i pipeline? Arbejder du struktureret, vedholdende og sætter ledelse i højsædet? Kan du lide kombinationen af daglig drift og projektledelse af mindre projekter? Der vil i stillingen være rigtig gode muligheder for at sætte sit eget præg.

Kan du svare ”ja” til ovenstående, er det måske lige dig, som vi står og mangler som driftsleder i afdelingen Park, Vej og Anlæg, der er en del af Service og Beredskab.

Arbejdsopgaver

  • Arbejdsopgaverne vil ligge inden for afdelingens portefølje – primært i det grønne område. Det kan f.eks. være inden for pleje og vedligehold af træer, græs, plantebede natur og vandløb, mm.
  • Vi hjælper hinanden med alle afdelingens opgaver og aftaler, hvilke teams du får ansvaret for med udgangspunkt i dine kvalifikationer og ønsker – du kan forvente ca. 20-30 medarbejdere i direkte reference.
  • Projektledelse af mindre projekter inkl. opfølgning på tid og økonomi.
Som driftsleder får du en bred berøringsflade med opgavestillere fra andre af kommunens  afdelinger.

Kvalifikationer
  • Relevant grøn uddannelsesmæssigbaggrund, fx teknolog, sling, hopi eller lignende.
  • Har kendskab til drift af park- og vejområdet.
  • Arbejder struktureret og resultatorienteret - er god til at bevare overblikket.
  • Lyst og erfaring med ledelse af medarbejdere - finder samarbejde let og naturligt.
Vi forventer, at du har flair for IT, Microsoft Office og gerne Navision ressourcestyringssystem, DriftWeb, og lign.

Vi kan tilbyde:
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • Gode og hjælpsomme kolleger.
  • En spændende og travl hverdag.
  • Omsorgskultur med plads til forskelligheder.
  • Fokus på Horsens Kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat).
Service og Beredskab er en dynamisk driftsenhed i Horsens Kommune. Vi løser en lang række spændende og forskelligartede opgaver i vore afdelinger:
  • Park, Vej og Anlæg
  • Kørsels- og busafdelingen samt hjælpemiddeldepot
  • Affald og Genbrug
  • Administration
  • Endelavefærgen
  • Rengøringsafdelingen
  • Værksted
  • Lager og Pladser
  • Brandvæsenets operative afdeling
Vi holder til på Endelavevej 5, 8700 Horsens, og samlet er vi ca. 560 medarbejdere.

Læs meget mere om vores opgaver og afdelinger her; http://serviceogberedskab.horsens.dk/.

Yderligere oplysninger:
Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte Knud Høeg Rasmussen på mobil 2943 5931.

Løn og pension:
Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist:
Sidste ansøgningsfrist er torsdag dag den 22. juni 2023.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt mandag den 26. juni 2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Endelavevej 5, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=790a3cf7-bdd7-46c3-a5b8-80dceafd4b6c

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850127

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet