Vi søger en driftsleder til Park, Vej & Anlæg - er det dig?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi udvider ledergruppen, så har du mod og lyst til nye udfordringer i et job, hvor hverdagen er omskiftelig og hvor der hele tiden er nye spændende projekter i pipeline? Arbejder du struktureret, vedholdende og sætter ledelse i højsædet? Kan du lide kombinationen af daglig drift og projektledelse af mindre projekter? Der er tale om en lederstilling i et nyere ledelsesteam, hvor ”plejer” er en ukendt faktor - der vil i stillingen være rigtig gode muligheder for at sætte sit eget præg på jobindholdet og tilrettelæggelse af hverdagen.

Kan du svare ”ja” til ovenstående, er det måske lige dig, som vi står og mangler som driftsleder i afdelingen Park, Vej og Anlæg, der er en del af Service og Beredskab.

Arbejdsopgaver

  • Arbejdsopgaverne vil ligge inden for afdelingens portefølje – sikkert med fokus på klimasikring herunder afvanding samt mindre asfaltarbejder. Understøttelse af kultur-events som Horsens er så kendt for herunder skiltning og afspærring. 
  • Projektledelse af mindre projekter inkl. opfølgning på tid og økonomi.
  • Vi hjælper hinanden med alle afdelingens opgaver, hvilke teams du får ansvaret for aftales med udgangspunkt i dine kvalifikationer og ønsker – du kan forvente ca. 15 medarbejdere i direkte reference.
Alle opgaver kan henføres til, at vi skaber trygge og gode rammer for borgerne i Horsens Kommune. Som driftsleder får du en bred berøringsflade med opgavestillere fra andre af kommunens afdelinger.

Kvalifikationer
  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund, som fx teknolog, struktør eller lignende.
  • Har kendskab til drift af park- og vejområdet.
  • Arbejder struktureret og resultatorienteret - er god til at bevare overblikket.
  • Lyst til, og erfaring med, ledelse af medarbejdere - finder samarbejde let og naturligt.
  • Finder det spændende, og har let ved, at kommunikere med mange forskellige mennesker.
  • Prioriterer og tillægger det stor betydning, at opbygge gode samarbejdsrelationer 
Vi forventer, at du har flair for IT, Microsoft Office og gerne Navision ressourcestyringssystem, DriftWeb, WebGis og lign.

Vi kan tilbyde:
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • Gode og hjælpsomme kolleger.
  • En spændende og travl hverdag.
  • Omsorgskultur med plads til forskelligheder.
  • Fokus på Horsens Kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat).
Service og Beredskab er en dynamisk og kompleks driftsenhed i Horsens Kommune. Vi løser en lang række spændende og forskelligartede opgaver i vores afdelinger:
  • Park, Vej og Anlæg
  • Kørsels- og busafdelingen samt hjælpemiddeldepot
  • Affald og Genbrug
  • Administration
  • Endelavefærgen
  • Rengøringsafdelingen
  • Værksted, Lager og Pladser
  • Brandvæsenets operative afdeling
Vi holder til på Endelavevej 5 og 14, 8700 Horsens, og samlet er vi ca. 520 medarbejdere.

Læs meget mere om vores opgaver og afdelinger her; http://serviceogberedskab.horsens.dk/.

Yderligere oplysninger:
Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte Knud Høeg Rasmussen på mobil 29435931 – skriv gerne en sms for at lave en aftale.

Løn og pension:
Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist:
Sidste ansøgningsfrist er søndag dag den 14. januar.  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 3 i 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Endelavevej 5, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955293

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook