BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi udviderer vores arbejdsområde, og søger derfor en vicevært til pasning af ejendomme i Horsens og omegn, samt Århus. Bliv en del af vores team, hvor du selv får lov at planlægge din egen tid og arbejdsopgaver.
Om os:
Vi er en mindre virksomhed i vækst, hvilket betyder at der også løbende kommer nye opgaver. Vi er en professionel leverandør af facility management/ejendomsservice og vores kunder er udlejningsejendomme, ejerforeninger og lignede. Jobbet består i pasning af kundernes ejendomme og arbejdet udføres derfor på flere lokationer, men primært ejendommen med placering i Horsens, Skanderborg og til tider i Århus og Silkeborg.
Vi passer primært ejendomme i Århus, hvorfor størstedelen af dine kommende kollegaer vil arbejde på afstand, men vi tilgår opgaverne som et team.
Vi har en dynamisk tilgang til opgaveudførelsen og vores medarbejder har selv friheden til styringen og planlægningen af deres opgaver. Der er en uformel og god omgangstone, hvor alle respekteres.
Arbejdstid:
Arbejdstiden vil være variende. Du har langt hen af vejen mulighed for selv at planlægge dine opgaver og arbejdstidspunker, men vi forventer en vis fleksibilitet og især omkring flyttesynsdage, i slutningen og midten af måneden (datoerne kendes på forhånd).
Vi forventer en ugentlig arbejdstid til en start, på omkring 15-20 timer, men vi er meget åbne for at høre fra dig og villige til at finde en løsning som kan fungerer for os begge. Det forventes, at der løbende vil være mulighed for flere timer.
Bil:
Det forventes at du selv kan stille bil til rådighed, som transport til og fra ejendommene.
Dine arbejdsopgaver kunne være:
- Håndtering af lejerhenvendelser
- Udførsel af flyttesyn og koordinering med håndværker (der udføres primært flyttesyn i iSyn)
- Renholdelse af ejendommene og udendørsarealer
- Koordinering og bestilling af ekstrne håndværker
- Udskiftning af filtre i ventilationsanlæg (udføres primært i vinterhalvåret)
- Pasning af grønne områder
- Andre lignede opgaver
Dine kvalifikationer:
- Du har kendtskab til processerne omkring flyttesyn, og evt. erfaring med iSyn. (Ønske, ikke krav)
- Du har en solid teknisk forståelse og gode erfaringer med, hvordan ting i lejemål og på bygninger udbedres
- Du er servicemindede og imødekommende (Det er grundstenen i vores arbejde - resten kan læres, hvis den rette person byder sig)
- Du er grundig og har en systematisk tilgang til udførelsen (Vigtigt)
- Du er handi anlagt og har hænderne skruet rigtigt på og er klar på at tage fat
- Du trives med at arbejde selvstændigt og er god til selv at planlægge dine arbejdsopgaver
Vi tilbyder dig:
- Mulighed for at præge jobbet, samt have stor indflydelse på planlægningen af arbejdstimerne
- God og uformel omgangstone
- Fleksible mødetider (du planlægger selv dine arbejdstider, indenfor de aftalte rammer)
Ansøgning:
Hvis jobbet lyder som noget for dig, kan du sende din ansøgning og CV til andreas@dalboege.com. Samtaler vil blive afholdt løbende. Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Andreas Dalbøge på andreas@dalboege.com ellers kan du læse mere om os på dalbøgesejendomsservice.dk.
Opstartstidpunktet er hurtigst muligt
Vi ser frem til at høre fra dig!
#Ejendomsfunktionær, Havemand, Gartner, Vicevært, Altmuligtmand, Handymand, Facility Management, Ejendomsservice
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (10-25 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Dalbøges Ejendomsservice ApS, Højbovej, 8600 Silkeborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944557