BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger for vores kunde i Horsens en medarbejder som kan hjælpe dem i deres reception i slut januar/februar måned.
Erfaring er ikke et krav, men en fordel.
Det er til gengæld vigtigt at du er en udadvendt, imødekommende og smilende person, der har det godt med at være virksomhedens ansigt udadtil.
Arbejdet vil bestå i kundebetjening ved fysisk fremmøde og pr telefon, hente kontorartikler og sætte dem på plads, hente post og dele det rundt på kontoret, samt forefaldende arbejde.
Arbejdstiden vil være:
Mandag 8-13, tirsdag, onsdag og torsdag 8-16 og fredag 8-15
Vikariatet er med opstart fredag d. 26/1-24 eller mandag d. 29/1-24 og vil forløbe sig til d. 29/2-24, med mulighed for forlængelse.
Løn: 160 kr/t + fritvalgskonto + pension
Stillingen skal søges igennem vores hjemmeside.
Hvis du har spørgsmål til vikariatet, så ring til Charlotte på tlf. 4412 8731 eller Julia tlf. 4412 7222 alle hverdage mellem 9-15.
CV og ansøgning sendt på mail, vil blive slette ift. persondatalovgivningen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Medarbejderne ApS, Anders Billes Vej, 7000 Fredericia
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5978269