Vil du være med til at holde styr på regnskaberne og skabe udvikling i Horsens Kommune?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre, at vi fortsat udbygger kvaliteten i vores regnskabsopgaver, så det kommer hele vores organisation til gavn? Har du stærke IT-kompetencer og er fagligt nysgerrig, og trives du med at give god service til en stor flok kolleger?

Så er det måske dig, der er vores nye regnskabskonsulent i Finans og Regnskab i Horsens Kommune.

I Finans og Regnskab sørger vi for, at der løbende bliver fulgt op på kommunens regnskaber, og vi hjælper alle vores gode kolleger, når de har brug for faglig bistand. Det er os, der har kontakt til kommunens revision, og vi har samtidig ansvaret for de interne kontroller og det økonomiske ledelsestilsyn.

For at bruge vores kræfter bedst muligt prioriterer vi at være automatiserede og digitale, og det har gjort os til en af frontløberne inden for området. På den måde sikrer vi, at så mange af de manuelle rutineopgaver som muligt bliver løst automatisk, så vi til gengæld kan koncentrere os om de opgaver, hvor vi skal bruge vores dygtige hoveder.

Det betyder også, at vi meget gerne lytter, hvis du har input til, hvordan vi kan gøre ting anderledes, og du kan på den måde være med til at forme netop din stilling.

Du vil primært komme til at arbejde med:

  • Kommunens regnskab, opgørelser og øvrige regnskabsopgaver
  • Support af økonomisystemet KMD Opus til kommunens øvrige økonomimedarbejdere
  • Fokus på at optimere og digitalisere vores forretningsgange
  • Controlling i relation til regnskabsområdet
  • Momsregnskaber
Vi stiller ikke krav til, at du kan det hele, for finder vi den rigtige, sørger vi for, at du kommer til at arbejde med de opgaver, der passer til lige netop din faglighed.

Du må meget gerne have:
  • En relevant uddannelse som f.eks. cand.merc.aud eller HD-R eller en solid kommunal regnskabsbaggrund
  • Erfaring med regnskaber og moms - gerne inden for det offentlige
  • Stærke kommunikative og talmæssige evner
  • Initiativ og evne til at løse opgaver selvstændigt
  • Stærke IT-kompetencer
Men bare rolig – du behøver ikke kunne sætte flueben ved det hele. Er du ikke toptunet på alle punkter, sørger vi for, at du bliver lært godt op.

Vi tilbyder:
  • Et udfordrende job, hvor der er mulighed for at påvirke og udvikle egne arbejdsopgaver
  • Faglig udvikling
  • Et godt arbejdsklima og gode kolleger
  • Ansættelse snarest muligt
  • Løn efter gældende overenskomst

Vil du vide mere…
… så tag endelig fat i Niels Ravn, der er regnskabschef. Du kan fange ham på oknr@horsens.dk eller tlf. 2128 8473.


Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at læse din ansøgning, der skal lande hos os senest den 23. oktober 2023. 

Vi holder samtaler i uge 43 - 44.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922724

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet