BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til en alsidig hverdag, hvor du får masser af ansvar og rig mulighed for at holde styr på mange opgaver på én gang? Så er du måske vores nye administrative medarbejder i afdelingen for Forsikrede ledige, hvor vi arbejder med dagpengeområdet.
Afdelingen består af såvel faglige teams med beskæftigelsesrådgivere og jobformidlere samt et administrativt team, som du vil blive tilknyttet.
Vi leder efter dig, der kan starte senest 1. december 2024 og ønsker at arbejde på fuld tid.
Arbejdsopgaver for stillingen vil bl.a. være:
- Borgerbetjening på telefon, mail samt personligt; dette på minimum dansk og engelsk
- Daglig gennemgang og fordeling af advis’er og opgaver for hele afdelingen
- Tolkebookinger
- Administration af kontaktforløb og aktivering; herunder samtaleindkaldelser samt oprettelse af placeringer på tilbud
- Administration af aktiveringstilbud
- Administrative opgaver som registrering og journalføring i relevante fagsystemer; bl.a. Fasit og SBSYS
- Opsætning af møder i fagsystem
- Administration af indkomne ansøgninger på virksomhedsrettede tilbud i fagsystemet VITAS
- Administration af arbejdsfordeling, seniorjob og jobrotation
- Jobnetunderstøttelse; herunder hjælpe borgerne med CV, selvbooking m.v.
- Være en del af et tværgående team til administration og fordeling af indgående post til hele jobcentret
Selvom en grundig oplæring vil finde sted, forventer vi at du har følgende kompetencer:
- Er uddannet kontorassistent – gerne inden for det offentlige
- Er god til at kommunikere på alle niveauer, både med kollegaer, borgere og samarbejdspartnere
- Er teamplayer, men i stand til at arbejde selvstændigt
- Er fleksibel og kan arbejde i en til tider uforudsigelig hverdag
- Er struktureret og har fokus på faglig kvalitet og detaljer
- Er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt (på minimum dansk og engelsk) - og har flair for administrative opgaver
- Har kendskab til fagsystemerne Fasit, Vitas og SB-SYS
- Er indstillet på at sidde i åbent kontormiljø
Vi tilbyder bl.a.:
- Grundig oplæring
- Løbende faglig sparring og kvalitetssikring i det daglige arbejde
- Stor grad af selvstændig kompetence, men hvor du får tætte kollegaer i samarbejdet
- En organisation, der løbende tilpasser sig opgaverne, reformer, lovændringer mv.
Du vil blive en del af en omstillingsparat afdeling, som er idérig og dynamisk samt lægger stor vægt på uhøjtidelighed og humor i hverdagen. Vi har en synlig ledelse, faglig koordinator og gode kollegaer som altid kan kontaktes, hvis der er brug for ekstra sparring.
Kort sagt - Jobcenter Horsens er en arbejdsplads under konstant udvikling, hvor du selv har mulighed for stor indflydelse på din hverdag.
Har ovenstående fanget din interesse så send en ansøgning med relevante oplysninger og bilag.
Ansøgningsfrist: torsdag d. 10. oktober 2024. Vi forventer at afholde samtaler 21., 25. og 28. oktober 2024.
Ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Arne Wind på telefon 23253104 eller faglig koordinator Laila Keto på 23808958.
Du kan læse mere om Jobcenter Horsens her
Og se video om Jobcentret her
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6122533