Bliv underviser og brandmand i Service og Beredskab i Horsens kommune

dato

I Service og Beredskab, brandvæsenet, mangler vi en fagligt dygtig og engageret underviser og brandmand, som kan bestride en række forskellige opgaver i vores mangeartede organisation.

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor du primært har dagvagt med arbejdstid mandag til torsdag fra 07.00 til 15.30, og fredag fra 07.00 til kl. 12.00, men det skal påregnes, at der er undervisning uden for normal arbejdstid.

Hovedopgaven er planlægning og afholdelse af kurser ud af huset, som hovedsagelig er førstehjælp og elementær brandbekæmpelse, samt assistere ved intern undervisning af både faste, deltids og frivillige i vores beredskab.

Vi løser mange forskellige opgaver, hvilket du også skal være indstillet på.

Samtidig er du en del af beredskabet og skal køre med til brand eller redningsopgaver, når der er behov.
Der vil være mulighed for afløsning i døgnvagten ved sygdom, kurser, ferie o. lign.

Service og Beredskab er en dynamisk driftsenhed i Horsens Kommune. Vi løser en lang række spændende og forskelligartede opgaver i vores afdelinger:

  • Park, Vej og Anlæg
  • Kørsels- og busafdelingen samt hjælpemiddeldepot
  • Affald og Genbrug
  • Administration
  • Endelavefærgen
  • Rengøringsafdelingen
  • Værksted
  • Lager og Pladser
  • Operativ afdeling/Brandvæsen og vagtcentral
Vi holder til på Endelavevej 5, 8700 Horsens, og samlet set er vi ca. 500 medarbejdere.

Læs meget mere om vores opgaver og afdelinger her; http://serviceogberedskab.horsens.dk/.

Har du lyst til at prøve nye udfordringer i en spændende organisation, hvor det går stærkt?
Er du kreativ, motiverende og humoristisk? Og har du lyst til at arbejde sammen med gode kolleger??
Så er det måske lige dig, som vi står og mangler.

Det er et krav at du:
  • Har gennemgået og bestået funktionsuddannelse indsats.
  • Er førstehjælpsinstruktør og har relevante pædagogiske kurser.
Vi forventer, at du:
  • Har relevant erfaring indenfor beredskabet
  • Er god til at samarbejde og har en tillidsvækkende adfærd
  • Bevarer overblikket i pressede situationer
  • Taler og skriver dansk
  • Har IT-kundskaber på brugerniveau
  • Har en positiv indstilling og er serviceminded
  • Er fleksibel, tålmodig og omstillingsparat
  • Er villig til at påtage dig opgaver på tværs af vores organisation
  • Har lyst til at lære i et tæt samarbejde med kunder og kolleger
Det er en fordel hvis du:
  • Er uddannet Holdleder
  • Er Varmt arbejde instruktør
 Du kan blive anmodet om at fremvise/give adgang til børneattest og/eller straffeattest.

Vi kan tilbyde dig:
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Gode og hjælpsomme kolleger
  • En spændende og travl hverdag
  • Omsorgskultur med plads til forskelligheder
  • Fokus på Horsens Kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat)
Yderligere oplysninger:
Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte Beredskabsmester Rasmus Schou på mobil 3067 4084

Løn og pension:
Stillinger er som beredskabsassistent og vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist:
Din ansøgning skal være os i hænde senest søndag den 5. januar 2025.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende i takt med, at vi modtager relevante og interessante ansøgninger.

Vi håber at den rette ansøger kan starte den 3. marts 2025, eller snarest derefter.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Endelavevej 5, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6153595

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook