Customer Success Manager – bare på dansk!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for den gode dialog og kundeservice, så har vi en nyoprettet stilling til dig. Du kommer til at arbejde indenfor digitalisering og it til sundhedsvæsenet og skal hjælpe vores kunder godt i gang med brugen af EDI Portalen.

Vi søger en serviceminded kollega
Hos Nasure starter kundens rejse hos dig! Fordi du har det dybdegående kendskab til produktet, kunden og branchen, er du med helt fra starten. Du hjælper med at finde nye markeder og behov, initierer den første kontakt til en ny målgruppe og afholder webinarer og demomøder, der sikrer, at kunden kommer godt i gang med at anvende EDI Portalen.

Dit engagement og din faglige interesse skal være med til at præge vores udvikling fremadrettet. På kontoret tager vi alle initiativ og byder ind med idéer og forslag. Her er ikke langt fra tanke til handling – innovation er kendetegnet for vores DNA.

Som ansøger til stillingen forventer vi, at du:

  • Er udadvendt og god til at pleje relationer
  • Er Nasures ansigt udadtil på messer, konferencer og webinarer
  • Er god til at videreformidle og afholde produktpræsentationer og webinarer
  • Initierer den første kontakt med kunden og hjælper dem godt på vej med oprettelse og implementering af produktet i deres arbejdsgange
  • Kan følge op på implementering for at indsamle kundeoplevelser
  • Tænker i videreudvikling af vores ”kundesucces”
  • Hjælper vores support på telefon og mail
  • Er en stærk mundtlig og skriftlig kommunikator, fortrinsvist på dansk
  • Kan komme med inputs til kampagner og markedsføringsinitiativer
  • Har masser af gå-på-mod, byder ind og har lyst til at lære nyt
  • Kan arbejde selvstændigt, prioritere arbejdsopgaver og er løsningsorienteret

Hos os …
Tilbyder vi gode medarbejdervilkår med fokus på den enkelte medarbejders trivsel og udvikling, hvor du i høj grad har mulighed for at sætte dit præg på indhold og arbejdsopgaver. Ud over at blive en del af en virksomhed, som er i vækst og vil være frontløber inden for den digitale sundhed, vil du indgå i vores team på ni medarbejdere, hvor du skal være med til at forme os i fremtiden. På kontoret er der en åben og uformel omgangstone. Du er omgivet af kolleger, der værdsætter humor, engagement og fællesskab.

Stillingen er som udgangspunkt mandag til fredag – deltid muligt. Opgaverne løses fra kontoret i Horsens.

Om din kommende arbejdsplads
Nasure er en dansk softwarevirksomhed, der udvikler specialløsninger indenfor sikker kommunikation. Vores kerneprodukt EDI Portalen gør det muligt at udveksle sundhedsdata med behandlere i sundhedsvæsnet. Vi er certificeret efter ISO 27001 og 27701, som har særligt fokus på informationssikkerhed og privatlivsbeskyttelse. Certificeringen er vores bevis på, at vi som virksomhed lever op til en række internationalt fastlagte krav til etablering, implementering, vedligeholdelse og løbende forbedringer af ledelsessystemet. Dette sikrer, at vi hos Nasure er godt rustet og i stand til at håndtere udfordringerne i en verden under konstant forandring.

Vil du med ombord?
Send din ansøgning og CV til Charlotte Huge på job@ediportalen.dk. Vi afholder samtaler i juni måned på vores kontor i Horsens og forestiller os opstart efter sommerferien.

Har du spørgsmål, er du ligeledes velkommen til at kontakte Charlotte på 28 89 87 89 eller job@ediportalen.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Nasure A/S, Torstedalle, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: job@ediportalen.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834523

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet