Faglig sagsbehandler i FOA Horsens med fokus på social- og sundhedsområdet

dato

Vil du være med til at gøre en forskel for FOAs medlemmer?

FOA Horsens søger faglig sagsbehandler.

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en travl organisation med ambitioner om, at vi skal være vores medlemmers første valg. Vi vil tilbyde vores medlemmer en faglig service, der er bedre end god – så god, at de ikke vil undvære den.

Du kommer til at arbejde for de social- og sundhedsfaglige faggrupper og vil indgå i et sagsbehandlerteam.

Jobbet indeholder:

  • Faglig rådgivning og vejledning af medlemmer og tillidsvalgte 
  • Sagsbehandling af personsager og faglige opgaver om løn, arbejdstid og ansættelsesvilkår - det vil være en fordel, hvis du har kendskab til døgnarbejdstidsaftalen
  • Selvstændige forhandlinger med arbejdsgivere 
  • Der kan forekomme mødeaktivitet ude i vores lokalområder og til tider mødeaktivitet uden for almindelig arbejdstid
  • Særlig ansvarsområde vil være behandling af lønindplacering og sagsbehandling primært indenfor Sosu og kost-service

Vi forventer, at du:

  • Har bred viden om ansættelsesret, løn og arbejdstid – du har måske erfaring fra en løn- og personaleafdeling
  • Har kendskab til det fagretslige- og forvaltningsretlige system i det kommunale, regionale og private regi
  • Har gode kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt 
  • Kan håndtere forskellige IT-værktøjer og har høj datadisciplin
  • Har et godt overblik med en fleksibel tilgang til opgaverne. Du skal være klar til at tage fat om store og små udfordringer på en struktureret og effektiv måde
  • Er serviceminded, venlig og imødekommende over for medlemmer, kolleger og samarbejdspartnere
  • Har kendskab til Excel
  • Har kørekort og egen bil til rådighed

Vi tilbyder:

  • Et selvstændigt, spændende og meningsfuldt job 
  • Et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone, hvor vi vægter socialt samvær
  • Mulighed for faglig og personlig kompetenceudvikling
  • Motiverede og kompetente kolleger
  • Løn i henhold til overenskomsten – lønindplacering på KTO trin 35
  • En fuldtidsstilling med fleksible rammer

Information og ansøgning

Lyder det interessant, så hører vi gerne fra dig. 

Ansøgningsfristen er den 21. marts 2025. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 26. marts 2025.

Tiltrædelse 1. maj 2025 eller snarest muligt.

Yderligere oplysninger kan fås ved telefonisk henvendelse til formand Winnie Winther på tlf. 46 97 14 47.

Læs mere om FOA Horsens på afdelingens hjemmeside: www.foa.dk/horsens.

Ansøgningen og CV sendes til FOA Horsens igennem vores rekrutteringssystem.

Øvrige relevante bilag bedes medbragt til en eventuel samtale.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=0dc8e699)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

FOA Horsens, Havnen, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3ac7b986-512a-4d77-919e-f3bc97077ef7

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook