Kontorrengøring 1,5 time Horsens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har travlt hos Horsens Rengøring – så derfor har vi brug for endnu en stabil og ansvarsbevidst medarbejder, der kan varetage kontorrengøring hos en af vores kunder i Horsens.

Vi forventer, at du kan arbejde effektivt, selvstændigt og med højt kvalitetsniveau. Du skal kunne tale og forstå enten dansk eller engelsk. Jobbet er også egnet til fleksjob.

Hvornår: Fredag fra 15.00-18.00 eller lørdag mellem kl. 6.00-18.00.

Timer: 1,5 time pr. uge

Opstart: 25/8-2023.

Straffeattest skal forevises.
Ansættelse og løn efter Serviceoverenskomsten.

Ansøgning og CV sendes pr. e-mail til job@horsensrengoering.dk mærket i emnefeltet:  ”Job 525”.

-----------------------

We are busy at Horsens Rengøring - so we need another stable and responsible employee who can take care of office-cleaning for a customer in Horsens. We expect you to be able to work efficiently, independently and with a high level of quality. You must be able to speak and understand either Danish or English.

When: Friday between 15.00 – 18.00 or Saturday between 6.00 – 18.00.
Hours: 1,5 hours per week. Start: 25/8- 2023

A criminal record must be presented. Conditions of employment and salary according to the Service Agreement. Application and CV per e-mail to job@horsensrengoering.dk marked in the subject field: "Job 525"

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

HORSENS RENGØRING ApS, Spedalsø, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: job@horsensrengoering.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837040

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet