REMA Distribution søger en leder til vores tørvare-disponeringsteam. Vil du være med til at sikre, at vores vareflows på tørvarer kører optimalt?
Hvem er vi?
Vareflow i REMA Distribution har ansvaret for at sikre, at der altid er varer nok på lager til at levere friske varer med en høj servicegrad til butikkerne. Vi agerer i krydsfeltet mellem indkøb, distributionscentrene og butikkerne, og dermed har du muligheden for at spille dig selv på banen og tage initiativer, der kan være med til at udvikle vores forretning. Vi arbejder benhårdt på løbende at styrke kundens oplevelse, forenkle købmandens dagligdag samt sikre en omkostningseffektiv drift af hele vores forsyningskæde.
Arbejdsopgaver- Disponering af varer på tørvarer, måling af servicegrad til butikker og rådighedsgrad i butikker
- Sikre at udvikling af team-kompetencer og arbejdsmetoder løbende forbedres, herunder løbende identificere og opsamle optimeringsmuligheder
- Tilsikre optimering af bestillingsrutiner og være nøglespiller i forbindelse med systemoptimering og implementering
- Sikre at vareflowrelevante stamdata har ønsket kvalitet til at understøtte høj klasse i forsyningen
- Arbejde med nøgleinteressenter på at have højt informationsniveau omkring varetilgængelighed og udsving i aktivitet
- Sikre eliminering af manuelle opgaver ved IT-automatisering i det størst mulige omfang
Faglige kvalifikationer
Du har en relevant uddannelse fx cand.merc. - Operations & Analytics / Strategi og Ledelse, Civilingeniør eller lignende uddannelse - med mere end 5 års erhvervserfaring gerne fra FMCG eller fødevaresektoren. Vi forventer også, at du har ledelseserfaring, hvor du er vant til at arbejde med mennesket i centrum. Du kan nikke genkendende til nedenstående:
- Førstehåndserfaring med moderne vareforsyning gerne i Supply Chain funktion eller lignende
- Ledelseserfaring fra lignende virksomhed eller produktionsvirksomhed (gerne fødevarer)
- Demonstreret forståelse af nøglefaktorer inden for Logistik & Supply Chain
- Kendskab til ERP-software, gerne MS AX, Navision, Business central eller lign.
- Færdighed i Office-pakken, især Microsoft Excel og gerne andre analyseprogrammer som Power BI eller Tableau
- Erfaring med Forecast & Replenishment systemer (Slimstock, RELEX, SAP APO eller lign.) vil være et plus
Personlige kvalifikationer
- Du er nysgerrig og fleksibel og har en bred almen viden
- Du har stærke interpersonelle evner samt formår at arbejde tværorganisatorisk
- Du har stærke organisatoriske færdigheder inden for strategi, kommunikation på alle niveauer og udførelse
- Du har gode ledelsesevner og er interesseret i at bygge store mennesker
- Gode færdigheder inden for projektledelse og evne til at formidle information på en åben, rettidig og kortfattet måde
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast ansættelse med tiltrædelse efter aftale. Arbejdssted vil være på Marsallé 32 i Horsens. Der må forventes enkelte rejsedage samt overarbejde i forbindelse med implementeringer og projektfuldførelse. Vi forventer og leverer gensidig fleksibilitet.
Interesseret?Lyder det som jobbet for dig? Så skynd dig at søge stillingen her til højre ved at trykke ’Søg stilling’. Opstart er snarest muligt. Ved spørgsmål til ovenstående bedes du kontakte Vareflowchef Nick Norman Jensen på mail: nnj@rema1000.dk.
Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen, hvis vi har tilstrækkeligt med ansøgere til stillingen.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7b52ff6b)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
REMA 1000, Marsalle, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/c06709ed-4990-4277-ad55-f5e1761444b6