Leder til udvikling og drift af selvstændig Brugsforening i vækstby

dato

Kan du skabe udvikling både hos mennesker og forretning, så har du muligheden for at:

  • Drive en selvstændig Brugsforening, hvor du sammen med bestyrelsen skal udvikle butikken
  • Få ansvaret for en butik, hvor I lægger vægt på at være tæt på kunden samt skabe fantastiske resultater
  • Et lederjob med stor frihed til at udvikle og igangsætte lokale initiativer
  • Udvikle dit personlige lederskab
  • Blive uddeler i en by med stor vækst

Brugsen Lund

Lund by er under kraftig vækst og udvikling, som har taget meget fart siden år 2000. Vi er efter seneste tilgængelige tal 2757 personer. Lund ligger placeret tæt på motorvej og man kan inden for en times kørsel nå både hele Århus og helt ned til Kolding. Beliggenheden i et knudepunkt lige vest for Horsens, hvor vejen til Silkeborg og Nr. Snede, går lige rundt om byen, giver et naturligt stort opland. Der er desuden et stort industriområde tæt ved byen, som gør at der er rigtig mange arbejdspladser, både i og nær byen. Lund har en flersporet skole til 9 kl. som er under stadig udbygning og er tæt beliggende ved Brugsen. Lund har desuden et velfungerende idrætsforening, som har stor tilslutning i lokalbefolkningen. 

Den næste større udstykning på omkring 100 parceller kommer til, at ligge lige nordvest for det nuværende Lund. Trafikken herfra og til motorvejen samt Horsens går forbi Brugsen, så det forventes at butikken de næste år fortsat vil være i vækst.

Bliv drivkraften i Brugsen i Lund og lokalsamfundet omkring:

Som uddeler i en selvstændig Brugsforening bliver du ansat af butikkens bestyrelse. Bestyrelsen er ofte lokal og sat sammen af byens borgere.  

Bestyrelsens opgave er at sikre butikkens udvikling og sætte retning og vision for butikken i tæt samarbejde med uddeleren. Derfor skal du have mod på at være synlig både i lokalsamfundet og butikken. Du engagerer dig og brænder for at skabe gode relationer til byens borgere og det lokale klub- og foreningsliv – både som borgere og potentielle kunder.

Som uddeler har du det overordnede ledelsesansvar for butikkens drift, herunder medarbejdere, økonomi og salg. Dette indebærer bl.a.:

  • God ledelse af forening og personale
  • Budgetter, salgstal og salgsplanlægning for virksomheden
  • Administrative opgaver som ressourceplanlægning og løn
  • Skabe gode rammer for medarbejderudvikling, gennem feedback og dialog med den enkelte.
  • Sikre at butikken hver dag er dynamisk og fremstår salgsklar
  • Konstruktiv sparring med bestyrelsen

Få frihed til at igangsætte lokale tiltag

Brugsen er afhængig af en stærk forankring i lokalmiljøet og at vi tilbyder et stærkt købmandskab. Du får derfor i vid udstrækning frie rammer til at prøve nye initiativer af, lave aftaler om at forhandle lokalt producerede varer m.m. og dermed selvstændigt drive din butik med et godt koncept i ryggen.

Den person vi søger, skal kunne sætte flueben ved følgende:

  • Villig til at videreudvikle dig selv
  • Du har ledelseserfaring fra detailbranchen
  • Du arbejder med driftsmæssige og administrative opgaver
  • Du har en god forståelse for tal og regnskaber, samt IT-kyndig
  • Du er struktureret og skaber god teamånd
  • Du formår at fremtidssikre, have overblik og skabe en salgsklar butik alle ugens dage
  • Du er ekspert i kundeservice

Som person er du nærværende og kan lide at tale med mennesker. Som leder er du visionær, og kan skabe resultater, både på kort og langt sigt. Du går forrest, bringer nye initiativer i spil, men evner også at indrette hverdagen i butikken, så du kan træde i baggrunden og lade dine medarbejdere udfolde sig. Vigtigst af alt, klæder du dine medarbejdere på, så de kan vokse og i fællesskab sikrer i hinandens motivation gennem jeres fælles passion for det, i laver.

Vi tilbyder:

  • Rammer som giver dig mulighed for butiks- og ledelsesmæssige udfoldelser
  • En engageret, positiv og visionær bestyrelse
  • En attraktiv lønpakke, jævnfør aftalen mellem BA (Brugsens Arbejdsgiver Forening), og DLO (Danmarks leder organisation)
  • Tiltrædelse forventes d. 1. marts 2025

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:

Salgschef Allan Blom Andersen tlf. 28 87 86 05 eller HR-forretningspartner Mads Bo Pedersen tlf. 28 34 54 81 og Formand Troels Ostenfelt tlf. 29230541

Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 21. januar 2025

Rekrutteringen gennemføres af et ansættelsesudvalg, der bl.a. består af medlemsvalgte.

I Brugsen går vi op I at skabe et Inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

I Brugsen er vi tættere på kunderne
Brugsen er den lokale købmand og et vigtigt aktiv I de byer, vi er repræsenteret. Vi nyder fordelene af at være en del af en kæde samtidig med, at vi kan drive butikkerne med fokus på lokale Initiativer, lokale varer, osv. Og så er vi en vigtig brik i byens liv-vi både støtter og tager initiativ til lokale arrangementer, som giver et twist i det daglige arbejde. Vi er desuden mindre butikker med et rigtig godt sammenhold, hvor hver medarbejder får meget ansvar, og hvor vi hjælper hinanden med alle opgaver.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=896367e6)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Brugsen, Haldrupvej, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8e0019bf-efb7-4ea2-881d-7ea13d5968f6

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet