Oplev international kundeservice fra smukke Grækenland

dato

Lokation: Fra kontor i historiske Athen, eller remote fra en af de smukke græske øer (Vi sender dit udstyr til dig!)

Jobtitel: Kundeserviceagent eller agent til teknisk support 

Arbejdstid: Fuldtid

Startdato: ASAP

Om stillingen: Er du passioneret omkring at hjælpe andre og levere en god oplevelse for folk som har brug for hjælp? Ønsker du at arbejde for en international virksomhed, der udbyder kundeservice for nogle af de mest prestigefyldte brands i verden? Du bliver en del af et trygt dansk team i et internationalt miljø og tilføjer international arbejdserfaring til dit CV. Vi søger en engageret og serviceorienteret kundeservicemedarbejder, der kan hjælpe os med at levere en god oplevelse til vores kunder.

Dine arbejdsopgaver:

  • Besvare telefonopkald, e-mails og chatforespørgsler fra danske kunder og give dem professionel assistance på dansk
  • Håndtere kundehenvendelser vedrørende produkter, tjenester, garantier og vedligeholdelse.
  • Løse kundernes problemer hurtigt og effektivt, mens du sikrer høj kundetilfredshed.
  • Rådgive kunder om produktfunktioner og fordele, samt hjælpe dem med at træffe informerede beslutninger.
  • Deltage i træningssessioner for at holde dig opdateret om nye produkter, tjenester og virksomhedspolitikker.
  • Bidrage til et positivt arbejdsmiljø og samarbejde effektivt med dine kolleger.

Kvalifikationer:

  • Gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt.
  • Erfaring indenfor kundeservice er en fordel, men ikke et krav.
  • Problemløsningsorienteret med evne til at håndtere stressede situationer med ro og professionalisme.
  • Teknisk kendskab er et plus, men ikke et krav.
  • Gode IT-kundskaber
  • Evne til at arbejde selvstændigt samt som en del af et team.
  • Fleksibilitet og vilje til at lære og tilpasse sig nye procedurer og politikker.

Vi tilbyder:

  • En spændende og udfordrende rolle i en international virksomhed.
  • Konkurrencedygtig løn + gode bonusser + 14 lønninger årligt.
  • Flyttepakke: Fly, lufthavnstransport, 2-4 ugers hotel
  • Muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • Et støttende og dynamisk arbejdsmiljø med engagerede kolleger.
  • En fantastisk mulighed for at arbejde med verdenskendte brands i et internationalt miljø i Grækenland
  • Fuldt dækkende ansættelseskontrakt med sociale og sundhedsmæssige sikringer
Sprog: flydende Dansk og gerne Engelsk på kommunikations niveau (dvs. skrive, tale og forstå)  Arbejdstiden: er primært daghold (det aftales nærmere hvornår mødetid er) og aften og weekend kan være en mulighed, men det aftales ved samtale.VITIGT du vil gerne flytte til Grækenland, du vil få hjælp til at finde en bolig. Du optjener stadig ancinitet i din a-kasse kva det er et EU land.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde aftenarbejde

-Arbejdsgiver:

Global Career ApS, Bøghsgade, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/b451d60f-8e21-44d2-90ae-bfacad52fc14

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet