BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flair for god service, og er du tillidsskabende og empatisk af natur? Tænker du, at resultater bliver bedst i fællesskab? Drømmer du om at arbejde et sted, hvor du er med til at levere et godt og velfungerende boligmiljø for beboere i Horsens og flere områder?
Så er du måske Albos nye udlejningsmedarbejder!
Albo er ikke bare en udlejer – de er en non-profit boligorganisation – boligforening med et hjerte for deres beboere. Albo bruger sine ressourcer på at vedligeholde, forbedre, forny og bygge flere attraktive boliger til helt almindelige mennesker.
Hos Albo er hverdagen præget af et stærkt sammenhold, humor og højt til loftet. Der sættes en ære i at skabe et arbejdsmiljø, hvor alle trives og bliver lyttet til. Og nu har du chancen for at blive en del af dette yderst engagerede team!
Albo er Horsens største boligforening med over 4000 lejemål – der, hvor fællesskabet bor!
Du kan se frem til følgende hverdag:
Som udlejningsmedarbejder bliver du bindeleddet mellem beboerne og administrationen. Du vil få en nøglerolle i at fastholde og bidrage til en positiv kundekontakt med Albo. Din hverdag vil byde på spændende udfordringer og en bred vifte af ansvarsområder – heriblandt nedenstående arbejdsopgaver.
- Varetage udlejning og opsigelser af boliger, herunder kontrakter
- Yde personlig og telefonisk kundeekspedition
- Besvare daglige mails samt Facebook
- Servicere ansøgere og beboere med ansøgerweb og beboerweb
- Udføre kontoropgaver på tværs i Albo, herunder beboerinformation
- Udlejning af beboerlokaler
- Besvare spørgsmål og behandle simple klager m.v.
- Diverse administrative opgaver såsom registrering af tilladelser
Vi leder efter en udlejningsmedarbejder, der brænder for at betjene kunderne professionelt og sikre en høj kundetilfredshed. Du er en holdspiller, der bidrager til et godt samarbejde på arbejdspladsen, og du har evnerne til at planlægge, organisere og strukturere. Du er kendt for dine stærke kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt, og så har du flair for IT, herunder Office-pakken.
Vi forestiller os, at du er uddannet indenfor kontor og gerne med speciale i administrationen eller tilsvarende relevant erfaring. Har du arbejdet med kundeservice og kontoradministration, vil det være at foretrække. Du har god forretningsmæssig forståelse og trives i en kundevendt funktion.
Vigtigst af alt, du brænder for at gøre en forskel og yde en god service til Albos medlemmer, ansøgere og beboere.
Du tilbydes:
Som udlejningsmedarbejder hos Albo tilbydes du et spændende og alsidigt job, hvor 2 dage sjældent er ens. Du vil dagligt tale med mange forskellige mennesker, hvor du får mulighed for at bringe dine faglige såvel som personlige kompetencer i spil. Gode og kompetente kollegaer at sparre med, samt mulighed for kurser og efteruddannelse efter behov.
Løn i henhold til gældende overenskomst samt attraktiv pensionsordning.
Søg stillingen allerede i dag!
Vi håber, at stillingen har fanget din interesse, og vi glæder os til at høre fra dig. Send dit CV og ansøgning allerede i dag, da stillingen vil blive besat, når den rigtige kandidat er fundet.
Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgning og CV på mail.
Career varetager rekrutteringsprocessen, og har du spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte rekrutteringschef Hanna Knold Nielsen på telefon 30851291 eller Researcher Marie Birkemose Hansen på telefon 30851327.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Sintrupvej 71B, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153875&DepartmentId=18979&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5885139