Uddannet lægesekretær Regionshospitalet Horsens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Uddannet lægesekretær søges til en spændende stilling i Ortopædkirurgisk sekretariat, Team 2, Regionshospitalet Horsens

Vægter du høj faglighed, har du gode koordineringsevner, er du god til at skabe overblik, har du gode samarbejdsevner og ikke mindst, har du et godt humør og er frisk på udfordringer, så kan du være vores nye kollega i Ortopædkirurgisk afdeling

Vi har travlt og derfor søger vi en uddannet lægesekretær i en fast stilling på 37 timer ugentligt med start 1. juli 2023, eller efter aftale.

Lidt om os
I Ortopædkirurgisk afdeling lægger vi vægt på det gode samarbejde i et trygt og varmt arbejdsmiljø.
Vi lægger vægt på en høj faglig kvalitet i en helhedsorienteret opgavevaretagelse, som kan skabe resultater gennem samarbejde.
Vi har en flad ledelsesstruktur, der giver mulighed for indflydelse. Omgangstonen er uformel og humoristisk.
Vi er ca. 102 ansatte i Ortopædkirurgisk afdeling, heraf 16 ansatte i lægesekretærgruppen
Afdelingen dækker ortopædkirurgi inden for hånd, skulder- /albue, hofte- og knæalloplastik, idrætstraumatologi samt fod- /ankelkirurgi.
Regionshospitalet Horsens har status som akutsygehus, hvor vi dækker traumemodtagelsen – herunder den akutte ortopædkirurgi.
Afdelingen har et sengeafsnit samt en stor klinik og operationerne udføres dels på den centrale operationsgang og dels på det dagkirurgiske center.

Om stillingen
Stillingen ønskes besat af en uddannet lægesekretær.
Vi ønsker en god og faglig dygtig kollega, der forstår værdien af, at vi alle bidrager til løsning af opgaverne i fællesskabet og som forstår vigtigheden af, at vi sammen skaber en god arbejdsplads for alle.
Lægesekretærerne i afdelingen har en nøgleposition som afdelingens ansigt udadtil og er således en meget vigtig brik i puslespillet for at sikre patienten det bedst mulige forløb.
Du vil opleve en spændende hverdag med en høj arbejdsmoral, hvor udfordringer er til for at blive løst med godt humør og et smil.
Stillingen er i vores sekretariat, som er opdelt i to teams med 3 fagligt stærke lægesekretærer i hvert team.

Dine arbejdsopgaver- /ansvar vil blandt andet være at

  • sikre optimale administrative patientforløb
  • koordinere og booke ambulante patientforløb med patienten er i centrum, samt effektuere og bestille røntgenundersøgelser, fysioterapi, etc.
  • indgå i et delvist selvkørende team
  • indgå i et tæt tværfagligt samarbejde
  • at deltage i receptionsarbejdet
  • at deltage i journalskrivning
  • varetage telefonisk kontakt til patienter, pårørende og samarbejdspartnere
  • deltage i tværfaglige møder samt sekretærmøder

Vi tilbyder dig

  • en grundig oplæring
  • en afvekslende hverdag med forskelligartede opgaver
  • faste mødetider i dagvagter i tidsrummet mellem kl. 07.30 – 15.30 på hverdage
  • hjælpsomme og fagligt dygtige kolleger
  • mulighed for hjemmearbejde

Vi forventer at du

  • har EPJ erfaring
  • har stærke kompetencer inden for den administrative opgaveløsning
  • kan skabe overblik og har sans for koordinering
  • er fleksibel og har gode samarbejdsevner
  • er imødekommende og har en serviceminded tilgang til opgaverne og ikke mindst i patientkontakten
  • vil bidrage med input til vores organisation, der konstant er under udvikling

Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest og en tilfredsstillende autorisation.

Kontakt

Chefsygeplejerske Birgitte Bigom, telefon 21591814.

 

 

Din ansøgning skal være os i hænde senest 26.05.2023.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 30.05.20.23 / 31.05.2023.

 

 

 

 

 

 

 

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Sundvej 30, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://midtjob.dk/ad/uddannet-laegesekretaer-regionshospitalet-horsens/z9qtlm/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5833495

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet