BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Befinder du dig godt i en central rolle i samspillet mellem ledelse, personale, børn, forældre og samarbejdspartnere?
Er du nysgerrig og har interesse i at arbejde med teknologi og digitale fagsystemer, har du erfaring med hjemmesider, Excel, personaleadministration, håndtering af serviceopgaver mv. så er det måske dig vi søger i vores dagtilbud?
Vi er et større dagtilbud i vækst bestående af 3 integrerede institutioner i Lund, nemlig Lund Børnehus, Børnelunden og Bygholm Bakker samt 8 dagplejere.
Vores kerneopgave har således fokus på børn og på at skabe rammer for det bedst mulige børneliv for alle børnene i Lund, hver dag. Vi er en stor personalegruppe bestående af mere end 100 pædagogiske medarbejdere, personale i køkkenteam og pedelfunktioner, 3 assisterende ledere, dagtilbudsleder og en administrativ medarbejder.
Ordentlighed er en værdi vi sætter højt i vores dagtilbud. Vi har en forventning om, at du også har lyst til at indgå i og bidrage positivt til opgaveløsninger i samarbejdet med os.
Opgaverne skal løses på tværs af husene og derfor vil du også som administrativ medarbejde være på skift i de forskellige børnehuse. Vi har en forventning om, at du har mod på og lyst til at lære og du vil opleve en høj grad af ansvarlighed samt selvstændighed i arbejdet. Du har derfor stor indflydelse på, hvordan du bedst løser dine opgaver – og vi tager gerne imod dine nye ideer.
Dit arbejdet vil bl.a. omhandle:
- Understøtte arbejdet med arbejdstidsregistrering samt nærvær/fravær
- Være superbruger og hjælpe dagtilbudsledelsen, personale og forældre i brug af IT-fagsystemer
- Vedligeholdelse af hjemmeside, IT-systemer og IT-udstyr
- Understøtte de administrative opgaver i forbindelse med indkøb samt forberedelse af forskellige arrangementer og møder
- Understøtte arbejdet med sampasning i ferieperioder
- Have kontakt til ejendomscenter og håndværkere
- IT-systemer og kan anvende denne viden i opgaveløsningen
- Bestemmelser i forvaltningsloven, offentlighedsloven og persondataforordningen (GDPR) og kan anvende bestemmelserne for at sikre korrekt sagsbehandling
- Den kommunale forvaltning, herunder budgettet i en politisk ledet organisation
- Kommunikation, både mundtligt, skriftligt og digitalt
- Samarbejde, med mange forskellige mennesker og ift. forskellige opgaver
- Planlægning af selvstændige opgaver såvel som bidrag i et team
- Muligheden for at inddrage digitale – og / eller nye løsninger
- Imødekommende og har lyst til at samarbejde
- Initiativrig og arbejdsom
- Systematisk
- Nysgerrig efter at vide mere og finde gode løsninger
Vi forventer, at du som minimum har en uddannelse som kontorassistent, gerne med speciale i offentlig administration eller måske en uddannelse som administrationsbachelor.
Du får god mulighed for løbende efteruddannelse. Vi vil nemlig gerne understøtte udvikling samt sikre, at du er klædt fagligt på til at kunne løse dine opgaver.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 32 - 37 timer, og vi vil gerne have dig med ombord pr. 1. oktober 2024.
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.
Har du spørgsmål?
Så er du velkommen til at kontakte dagtilbudsleder Betina Brounbjerg Martinussen, mail: bbma@horsens.dk eller administration, Jane Bach, 76 29 41 81, mail: jbpa@horsens.dk
Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, uddannelsesbevis, CV og evt. anbefalinger senest onsdag den 18. august 2024.
Vi forventer at holde samtaler i uge 35.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Silkeborgvej 145, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6090010